sâmbătă, 26 noiembrie 2011

..........

"Evolutia", daca s-ar fi desfasurat totul conform planului, ar fi anuntat in 2009, organizarea unui concurs de arte vizuale de catre Rompetrol, dar din pacate, concursul nu s-a petrecut si astfel, animatia si-a gasit loc doar printre lucrarile mele, pentru a rezolva sarcina primita de la echipa Odyssey (art director - Dan Panaitescu, copywriter - Alexandra Mitoi, client service - Iulia Gaal), am ales tehnica stopmotion in combinatie cu 2D: am construit un platou cu 2 suprafete, una orizontala, pe care s-a derulat actiunea principala si alta verticala, nu atat de importanta, inauntru am facut loc unui mecanism simplu, prin care am controlat miscarea rotilor dintate si loc pentru cateva canale invizibile, necesare pentru elementele planurilor mai indepartate, apoi la masa luminoasa am desenat pozitiile personajelor conform tehnicii clasice 2D si am decupat desenele cu foarfeca, astfel incat sa poata fi asezate in pozitie verticala, a urmat tehnica stopmotion cu socotelile ei specifice, in care am obtinut 231 frame-uri dintr-un unghi de vreo 20' si din altul, cu pozitie perpendiculara a aparatului- 65, in ziua urmatoare Sergiu Brega a inceput lucrul la montaj, a inclus coloana sonora compusa de Electric Brother si intr-o seara, dupa cateva modificari, animatia s-a apropiat de forma ei actuala

"Evolutia" a vazut de 2 ori lumina proiectiei la Anim'est 2011